به خدا سپردمت






















тαηħαчє ß ѕє∂α

 اولین بار که براش اشک ریختم

✖رفتم پيش خدا فرياد زدم چرا؟

✖خدا ب ارامی گفت:هيسسسس فرشته ها تازه خوابيدن

✖زير لب پرسيدم پس من چی؟

✖با مهربانی گفت:تو واسم عزيزترينی...

✖بغض کردم وگفتم:فرشته ی من رفت...

✖خدا نگاهم کرد و گفت:اذيتش کردی؟

✖با اشک و هق هق گفتم:فک نکنم...

✖خدا گفت:اومدی دنبالش تو اسمون؟؟؟

✖گفتم:اره،نامرد بهم قول داده بود بدون من جايی نره...

خدا لبخندی زد...

✖سرمو بالا کردم گفتم:من بدم يا اون؟؟؟

✖ خدا گفت:هيچکدوم...

✖داد زدم گفتم:اون بد بود تنهام گذاشت اون بد بود حرصم گرفت گفتم ببرش جهنم...

✖خدا با تعجب گفت:مطمئنی؟

✖ بادودلی با اشکام گفتم:نه...

✖به خدا گفتم:ميشه ببينمش؟؟؟

خدا قبول کرد...

✖ازين پايین داشتم ميديدمش بلند داد زدم گفتم:اهای همه کسم ،من اينجام مگه قرار نبود تنها جايی نری با توام...

✖خدا اروم بهم گفت:صداتو نميشنوه...

به ارامی با بغض گفتم:دوسش داشتم پس چرا رفت؟

✖خدا گفت:اگه زندگيتون بهم ربط نداشت هيچ وقت سر راه هم قرارتون نميدادم...

✖لبخندی زدمو گفتم:مواظبش باش خدا

《♡♥من تو رو به خداسپردم♥♡》 تو منو به کی میسپاری...

زیباترین جمله عاشقانه و احساسی



نظرات شما عزیزان:

k̷h̷a̷n̷o̷o̷m̷i̷
ساعت15:31---7 دی 1394
قشنگ بود ابجی
پاسخ:اره میدونم........حالا گریه نکن


bikas
ساعت11:40---3 آذر 1394
سلام وب قشنگی داری شعر زیبایی بود
پاسخ:سلام ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 30 آبان 1394 ~ 21:32 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -